Sabem realment el significat de totes les sigles de l’entorn tecnològic?

Estem en constant bombardeig de sigles, en qualsevol entorn tant particular com laboral, tant en l’entorn físic com en el virtual, estem bombardejats de sigles i mes sigles intentant imposar-se en el nostre subconscient per condicionar-nos en les nostres decisions diàries.

En entorns oficials: BOE, IVA, SEPA, DNI, ITV, IPC, PIB, …
En entorns esportius: LFP, FIFA, ACB, COI, …
En entorns polítics: LOGSE, PCE, ONU, OMS, OPEP, OTAN, …
En entorns mèdics: UVI, SIDA, ATS, MIR, …
En entorns tecnològics: PC, CPU, ASCII, BIOS, MIDI, PDF, SQL, SSL, VGA, USB, …
I com no podia ser d’altra manera en entorns tecnològic / Professional: ECM, CRM, BPM, ERP, B2B, P2P, OCR, KPI, …

A totes aquestes sigles ja ens hem acostumat i moltes d’elles no sabem el seu significat, encara que si al fet que s’estan referint.
Com a exemple ens serveixen les sigles ACB que tots les relacionem amb la competició estatal de bàsquet, així com les sigles NBA a la competició nord-americana de bàsquet, tot i que en poques ocasions sabrem exactament què significa. ACB (Associació de Clubs de Bàsquet) o NBA (National Basketball Association). Aquesta disjuntiva passa amb molta més freqüència i és molt més greu en entorns professionals i en concret en entorns tecnològic / professionals.

En aquests entorns tècnic / professionals es parla de solucions, d’ajudar a una companyia a millorar els seus rendiments, en millorar els seus beneficis, en reduir costos i per això estem utilitzant terminologia que en ocasions pot confondre i arribar a ser incomprensible per al receptor final.

Segur que els professionals de l’entorn tecnològic se senten relativament còmodes amb els ECMS, BPMs, CRMs o ERPs però quan presenten una proposta al client final on més se’ls parla que trobessin un capítol amb un DAFO i que en el capítol de metodologia observessin que la seva de treball ja sigui Scrum o Kanban aporta millors resultats, el client final pot sentir-se aclaparat.

En moltes ocasions pot ser que pensi que això de la tecnologia li ve una mica gran a la seva companyia i potser li costi un esforç addicional per a la presa de decisions.

Des RIC.DOC ajudem a les companyies en el seu pelegrinatge per la transformació digital i ens agrada, ens motiva i és el nostre sentit professional el poder col•laborar i assessorar als nostres clients cap a on s’han de dirigir els seus esforços digitals per no perdre entre tantes sigles i possibilitats que en moltes ocasions la línia que diferencia dues solucions és molt fina però prou important com per no poder permetre el risc d’error si no volem perdre un tren i molta inversió tant econòmica com en recursos humans i en estrès empresarial.

Tot el nostre equip de solucions està perfectament qualificat per poder discernir entre diverses solucions en qual és les més òptima per a cada problemàtica i sobretot per a cada client.

Quan un client ens explica la seva problemàtica no només ens està oferint l’oportunitat de ajudar-lo en el seu viatge digital, sinó que ens està oferint la seva confiança i diposita els seus anhels d’estabilitat i creixement a les nostres mans.

Haurem de ser molt assertius i convincents perquè no desvií l’atenció cap a solucions parcials, projectes incomplets o tècniques agressives de venda que no poden aportar la solidesa, robustesa i base de creixement que necessiten totes les companyies. La nostra tasca professional no només respon al creixement intern, sinó que és de summa responsabilitat social ja que un mal assessorament farà perdre el tren de la transformació digital als clients.

La nostra tasca és i ha de ser en tot moment molt professional en l’assessorament i en marcar les línies mestres, les fases d’actuació i la seva cronologia per arribar a la meta de l’èxit.

És més important fer el recorregut amb pas ferm i segur, encara que hagués de ser més lent que el desitjable, que no apostar per models econòmics, fàcils i limitats que no ens portaran a la meta de l’èxit i segurament ens retardessin en aquesta cursa digital deixant que els nostres competidors ens avancin i conseqüentment ens mengin quota de mercat.

Les decisions en els entorns tecnològic / digitals no són immunes a l’evolució de la companyia en el mercat, com una decisió assertiva ens pot catapultar a un creixement important, un error en la decisió permetrà que els nostres competidors ens “robin” part del nostre mercat.

Per tot això des RIC.DOC oferim els millors serveis professionals i assessorem amb la màxima solvència als nostres clients permetent-recórrer la transformació digital amb tranquil•litat i lleugeresa.

2018-01-23T12:51:53+00:00 19 gener 2018|Comparativa, Informació, Processos empresarials, Signatura Digital|

About the Author:

Key Account Manager de RIC.DOC.